Lastenkirkko.fi uudistuu entistä helppokäyttöisemmäksi

Lasten digitaalinen kirkonkylä Lastenkirkko.fi uudistuu entistä helppokäyttöisemmäksi. Lastenkirkossa Toimi, Tuuli, Toivo ja Taito johdattavat lapset toimimaan, tuntemaan, rauhoittumaan ja ihmettelemään kirkkoon ja muutenkin elämään kuuluvia asioita.

Lastenkirkossa on nyt kolme erilaista ohjelmaosiota, joista Lastenkirkon kylä on täynnä pieniä animointeja. Kirkossa voi esimerkiksi sytyttää kynttilän ja ihmetellä symboleiden merkitystä. Ohjelmapaikat löytyvät selkeästi. Aikuisille-palkki opastaa aikuisia Lastenkirkko-median käyttöön.

Lastenkirkko palvelun tarjoavat Espoon, Helsingin, Vantaan, Jyväskylän, Seinäjoen, Kuopion,. Turun ja Kaarinan, Lahden ja Keravan seurakunnat yhteistyössä Kirkkohallituksen ja Nuori kirkko ry:n kanssa.

www.lastenkirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2017-04-04 14:15:50.0