Elokuvaan ja tapaamaan Sakari Kuosmasta

Millaisia ajatuksia Toivon tuolla puolen -elokuva nostattaa näyttelijä Sakari Kuosmasessa.
toivon tuolla puolen_THUMB.jpg

Tule katsomaan Toivon tuolla puolen -elokuvaa ja keskustelemaan elokuvan nostamista teemoista tiistaina 11. heinäkuuta klo 16.  Paikkana on JAMK:n Valjakka-auditorio, Rajakatu 35.

Keskustelemassa ovat näyttelijä Sakari Kuosmanen ja  paikallisen ETNO:n puheenjohtaja Anu-Rohima Mylläri, juontajana Annamaija Manninen.

Toivon tuolla puolen on Aki Kaurismäen uutuuselokuva, joka kertoo kauppamatkustajan ja syyrialaispakolaisen tarinan.

Elokuvalippu 8 euroa. Osta liputLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aina on toivoa on viisiosainen tapahtumasarja, jossa käsitellään ajankohtaisia yhteiskunnallisia kysymyksiä kuten hyvinvointia, köyhyyttä, maahanmuuttoa ja ihmisen arvoa. Kaikille avoin tapahtumasarja on osa kirkon reformaation merkkivuotta.

Aina on toivoa -tapahtumasarjan järjestävät:
Jyväskylän seurakunta
Jyväskylän kesäyliopisto