Jyväskylän seurakunnalle tilat Kauppakeskus Sepästä

Sivulle 10 Kauppakeskus Seppä_L.jpg

Jyväskylän seurakunta saa tilat Seppälään rakentuvasta Kauppakeskus Sepästä lokakuussa. Totutusta poikkeava sijainti kauppakeskuksessa antaa seurakunnalle mahdollisuudet kohdata ihmisiä rennossa ympäristössä, rennolla tavalla. Seurakunta tulee lähelle ihmisiä Seppään, josta valmistuu keskisuomalaisten uusi olohuone ja ajanviettopaikka.

- Tämä on meille hieno tilaisuus. Sepän myötä saamme miettiä toimintaamme uudenlaisella otteella, kertoo Huhtasuon aluekappalainen vs. Päivi Kärkkäinen.

Kauppakeskus Seppä sijoittuu Huhtasuon alueseurakunnan alueelle. Seurakunnan tilat Sepässä palvelevat kuitenkin väkeä kauempaakin.

- Uskon, että seurakunnan tilat kokoavat väkeä paitsi Jyväskylästä myös koko maakunnasta ja pidemmänkin matkan takaa. Tämä on meille positiivinen haaste, Kärkkäinen jatkaa.

Seurakunnan tilat sijoittuvat Kauppakeskus Sepän toiseen kerrokseen. Uusi kokoontumispaikka on kooltaan noin 700 neliömetriä ja sinne sijoittuvat avarien yleisötilojen lisäksi muun muassa nuorten kokoontumistilat ja lasten kerhohuone. Asiakkaiden käyttöön tehdään myös hiljainen huone, jonne voi vetäytyä Sepän vilinästä ja melskeestä hetkeksi rauhoittumaan.

2017-06-08 13:19:01.0