Juhannusjuhla Koivuniemessä ja Lehtisaaressa

Koivuniemi_S.jpg

Jyväskylän seurakunnassa vietetään juhannusjuhlaa niin Koivuniemen leirikeskuksessaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Koivuniementie 30, Vaajakoski) kuin Lehtisaaressa Linkki avautuu uudessa välilehdessäTuomiojärvellä.

Koivuniemen juhannusjuhla alkaa juhannusaattona klo 15 naisten ja miesten saunavuorolla. Ilta jatkuu klo 17 kahvitarjoilulla ja lipunnostolla. Ohjelmassa on myös hartaus, kesälaulajaiset, musiikkia ja makkaranpaistoa. Koivuniemeen ei ole yhteiskuljetusta.

Lehtisaari aukeaa juhannusaattona klo 15. Viimeinen soutu saareen on klo 22 ja paluukuljetus poikkeuksellisesti klo 23.30. Mikäli sää sallii kokko poltetaan klo 20. Saaressa voi muun muassa saunoa ja uida, paistaa makkaraa ja lettuja sekä pelata erilaisia pelejä.
Saaren vene noutaa kävijät Viitaniemen laiturista tasatunnein (liivit talon puolesta). Lehtisaari on suljettu juhannuksena 24.-25.6.

Juhannuspäivänä on messu Kaupunginkirkossa sekä sanajumalanpalvelus Korpilahden seurakuntatalolla, Keltinmäen, Palokan, Säynätsalon, Tikkakosken, Vaajakosken ja Taulumäen kirkossa.

2017-06-22 09:47:00.0