Kansan Raamattuseuralle uudet tilat Jyväskylässä

Kansan Raamattuseura avaa Jyväskylän keskustaan uuden toimitilan lähelle kaupunginkirjastoa.

Tila on tarkoitettu koulutus-, kokous- ja kulttuuritilaisuuksille sekä erilaisille pien- ja teemaryhmille. Tila on myös esim. Torstaiteatterin uusi tukikohta. Toimitila on tehty myös vuokrattavaksi. Sen toivotaan palvelevan erilaisten seurakunta- ja koulutusalan toimijoiden tarpeita Jyväskylässä.

Uusi toimitila sijaitsee Jyväskylän kaupunginkirjastoa vastapäätä osoitteessa Vapaudenkatu 24. Toimitilassa on 130 neliötä, ja siihen on remontoitu mm. sali 60 hengelle, wc ja pieni keittiö.

Avajaisia juhlitaan sunnuntaina 3.9. Silloin on Kansan Raamattuseuran (KRS) valtakunnallinen kirkkopyhä. Jyväskylän kaupunginkirkon aamumessussa saarnaa KRS:n toiminnanjohtaja, rovasti Ulla Saunaluoma. Messun jälkeen KRS tarjoaa avajaiskahvit uudessa toimitilassaan (Vapaudenkatu 24) ja tila siunataan käyttöön.

Toimitilalla ei ole vielä nimeä. Sitä voi ehdottaa KRS:n työntekijä Mika Lahtiselle: p. 040 557 5535, mika.lahtinen@sana.fi

Fri Aug 11 09:29:01 EEST 2017