Diakoniatyöntekijä tavattavissa Sepässä

Diakoniatyöntekijä on tavattavissa keskustelua varten Kauppakeskus Sepässä, seurakunnan tilassa joulukuun alusta lähtien perjantai-iltaisin klo 18-20.

Diakoniatyöntekijä on kirkon työntekijä, jolla on sosionomin (diakoni) tai sairaanhoitajan (diakonissa) koulutus. Työntekijä on vaitiolovelvollinen. Diakoniatyöntekijälle voi luottamuksellisesti puhua muun muassa ihmissuhdevaikeuksista, yksinäisyydestä tai muista arjen vaikeuksista. Tarvittaessa ohjaamme eteen päin muihin palveluihin tai varaamme ajan oman alueseurakunnan diakoniatyöntekijälle tilanteen selvittelyä varten.

Taloudellista apua emme Sepässä myönnä, vaan sen osalta on varattava suoraan aika oman asuinalueen diakoniatyöntekijälle. Joulun tienoilla tauko (22. ja 29.12.), mutta työntekijät tavattavissa taas perjantai-iltaisin 5.1. alkaen.

Lisätietoa:
Diakonian työalasihteeri Heini Lekander, 050 521 5416, heini.lekander@evl.fi