Jyväskylän seurakunnalle uusi visuaalinen ilme

Logo pysty.jpg

Jyväskylän seurakunnan graafinen ilme uudistuu. Sen myötä vaihtuu muun muassa seurakunnan logo. Uudistuksen tavoitteena on näkyä seurakuntalaisille entistä yhtenäisempänä ja vahvempana.

Uuden ilmeen on suunnitellut jyväskyläläinen mainostoimisto M1. Uudistuksen lähtökohtana on ollut seurakunnan strategia Rohkeasti hengellinen ja reilusti välittävä sekä strategiasta nouseva tehtävä huolehtia lähimmäisistä ja luomakunnasta kristillisiä arvoja vaalien.

Näkyvin osa uudistusta on uusi logo. Se on abstrakti tunnus, joka herättää erilaisia tulkintoja. Siinä voi nähdä erilaisia asioita: kolminaisuutta, avoimia ovia tai avoimen kirjan. Risti on tunnuksessa näkyvästi esillä. Logon oranssi väri kuvastaa iloa ja valoa, mutta myös rohkeutta ja toivoa.

Ensimmäisenä käyttöön otettava logo on osa laajempaa ulkoasu-uudistusta. Kevään kuluessa uusi ilme näkyy muun muassa kaikissa graafisissa materiaaleissa ja seurakunnan nettisivuilla.

2018-02-14 15:03:43.0