Run 4 your life –juoksutapahtuma Jyväskylässä

Talk shown emäntänä  tunnettu Laura Siltala loi juoksutapahtuman, joka kantaa nimeä RUN 4 YOUR LIFEFinlandia Marathonin yhteydessä 11.–12. syyskuuta Jyväskylässä. Laura haluaa herättää keskustelua ja levittää tietoa yli 50 maassa kristittyihin kohdistuvasta vainosta.

Räväkkäotteisena talk shown emäntänä Jyväskylässä ja muuallakin Suomessa tunnettu Laura Siltala loi juoksutapahtuman, joka kantaa nimeä RUN 4 YOUR LIFE. Se toteutetaan Finlandia Marathonin yhteydessä 11.–12. syyskuuta Jyväskylässä. Laura haluaa herättää keskustelua ja levittää tietoa yli 50 maassa kristittyihin kohdistuvasta vainosta. Jyväskylässä juostaan vapaaehtoisesti, mutta miljoonat kristityt eri maissa joutuvat juoksemaan henkensä edestä vainojen, kidutusten ja kuoleman uhan edessä.

Osallistuminen RUN 4 YOUR LIFE –urheilutapahtumaan maksaa 50 euroa. Se sisältää teknisen t-paidan Run 4 Your Life -logolla. Ilmoittautumismaksulla katetaan paitojen painatus ja loppusumma menee Marttyyrien Äänen kautta vainottujen kristittyjen tukemiseen. Tapahtuman osallistujat voivat juosta, kävellä tai sauvakävellä 5 kilometrin pituisen lenkin, tai pyöräillä 15 kilometrin lenkin ohjaajan opastuksella. Lähdöt Helluntaikirkon edestä. Finlandia-juoksijoilla on omat lähtöpaikkansa ja -aikansa Finlandia Marathonin kautta.

Ilmoittautumiset 31.8. mennessä osoitteeseen info@stefanus.fi. Ilmoittautuessa kerro nimesi, yhteystietosi sekä paitakokosi (XS-XXL). Saat vahvistusviestin, jossa on tilinumero osallistumismaksua varten.

Lauantaina 12.9. kello 19 järjestetään kaikille avoin Run 4 Your Life –iltatilaisuus Jyväskylän helluntaiseurakunnan suuressa salissa. Sen juontaa Laura Siltala. Paikalla on tunnustuskuntiin sitoutumattoman Marttyyrien Äänen edustajia. Tilaisuudessa kuullaan myös vainottujen kristittyjen puheenvuoroja. Tasokkaasta musiikkitarjonnasta vastaavat Tiina Ask, Maria Lappi, Tiina Kemiläinen, Ilta Fuchs ja Ida Bois. Kristillisen tanssikoulun esiintyjät kertovat teemasta tanssin keinoin.

Ohjelma:

11.9.:

10 kilometrin juoksu (Run 4 Your Life, Finlandia Marathon)

12.9.

5 kilometrin juoksu (Run 4 Your Life) startti Helluntaikirkon edestä
15 kilometrin pyöräilyreitti (Run 4 Your Life) startti Helluntaikirkon edestä
Puolimaraton (Run 4 Your Life, Finlandia Marathon)
Maraton (Run 4 Your Life, Finlandia Marathon)

Lisää tietoa: Laura Siltala, Creative Roots Jyväskylä ry toiminnanjohtaja 045 638 1062

Facebook: run4yourlife

www.iltalaurankanssa.fi

laura@iltalaurankanssa.fi