Fanfare festivo ja pääsiäisen ilosanoma

Julia Tamminen ja Tomas Gricius_S.jpg

Pääsiäispäivän konsertti Fanfare festivo kajauttaa ilmoille pääsiäisen ilosanoman.

Vuodesta 2006 Radion Sinfoniaorkesterissa työskentelevä liettualainen trumpetisti Tomas Gricius on opiskellut kotimaansa lisäksi Lontoossa ja Helsingissä, voittanut kansainvälisiä trumpettikilpailuja sekä esiintynyt useiden sinfoniaorkestereiden solistina.

Urkuri ja cembalisti Julia Tamminen syntyi Valko-Venäjällä ja opiskeli Sibelius-Akatemiassa. Hän on saavuttanut menestystä kansainvälisissä urkukilpailuissa sekä esiintynyt useissa Euroopan maissa solistina ja kamarimuusikkona erilaisten kokoonpanojen kanssa. Nykyisin hän työskentelee vs. kanttorina Porvoon suomalaisessa seurakunnassa.

Konsertissa on luvassa Bachia ja Telemannia, mutta myös täällä ennenkuulumatonta musiikkia.

Su 1.4. klo 18 Kaupunginkirkko: Fanfare festivo
Tomas Gricius, trumpetti ja Julia Tamminen, urut