Kirppari ja kahvila pakolaisten hyväksi

Kirpparin myyntituotto kohdennetaan pakolaisten auttamiseksi. Talkoolaisia tarvitaan kirppari- ja kahvilajärjestelyihin.

Auta pakolaista -kirpputori on torstaina 22.10. klo 15-19 Asema-aukion entisen Intersportin tiloissa ja kahvila on auki Aseman pysäkillä. Tule myymään omia hyväkuntoisia tavaroitasi pakolaisten auttamiseksi.

Mahdollisuus tuoda yksittäiset tavarat yhteiseen myyntiin, tavaroita voi toimittaa Cygnaeuksenkatu 8:n toimistotiloihin 19.10. klo 9-15 tai Aseman Pysäkille 22.10. klo 12 alkaen. Mikäli mainitut ajankohdat eivät onnistu, sovitaan erillinen aika. Myymättä jääneet tavarat voit halutessasi lahjoittaa Jyväskylän seurakunnan diakoniatyölle, joka jakaa ne apua tarvitseville. Tilaisuudessa myös pieni kahvio Aseman pysäkillä.

Voit myös ilmoittautua vapaaehtoiseksi myyjäksi tai kahvitusavuksi. Kirpputorin ja kahvion tuotto kohdennetaan Euroopan pakolaiskriisin auttamiseen Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot työalasihteeri Ulla Klemettinen, ulla.klemettinen(at)evl.fi, 050 340 9889 tai diakoni Elina Lintulahti, elina.lintulahti(at)evl.fi, 050 549 7006.

2015-09-17 07:56:27.0