Kirkkovaltuuston puheenjohtajana jatkaa Heikki Tynkkynen

Heikki Tynkkynen 150119.jpg

Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuustoa luotsaa seuraavat kaksi vuotta Heikki Tynkkynen (kesk.). Valtuuston varapuheenjohtajaksi kirkkovaltuusto valitsi Mauri Tervosen (Seurakuntaväki). Kirkkovaltuusto piti järjestäytymiskokouksensa tiistai-iltana.

Kirkkoneuvoston puheenjohtaja on aiempaan tapaan kirkkoherra Arto Viitala. Neuvoston varapuheenjohtajaksi kaudelle 2019-20 valittiin Mauri Sompa (kok.) ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Heimo Lajunen(kok.).

Kirkkoneuvoston jäseniksi valittiin Raija Pekkarinen (kesk., varalle Tuulia Kuntsi), Raija Sipinen (kok., Pipsa Wilhelms), Anniina Savolainen (kesk., Tuulia Kokkonen), Mia Puolimatka (Seurakuntaväki, Inkeri Tuunanen), Erkki Puhalainen (srk-väki, Tomi Pirttimäki), Tuulikki Väliniemi (sd., Kirsi Vähäjylkkä), Pertti Reinikainen (sd., Irmeli Ahola), Liisa Kuparinen (Vihreät, Bella Forsgrén), Tarmo Kemppainen (Kristillisten perusarvojen puolesta, Mikko Jegoroff), Reetta Suonpää (Myrskylyhty, Atte Kesti) sekä Jari Tuukkanen (kesk. Aimo Asikainen).

Alueneuvostojen puheenjohtajiksi kirkkovaltuusto valitsi seuraavat: Huhtasuo: Atte Kesti Myrskylyhty (varalla Miikka Merikallio), Keltinmäki: Tuija-Elina Lindström vihr. (Outi Oinonen sd.), Keskusta: Pipsa Wilhelms kok. (Riikka Niemi), Korpilahti: Mette Toikkainen vas. (Terttu Kuoppala), Kuokkala: Jari Tuukkanen kesk. (Erkki Savolainen), Palokka: Anne Rahkonen kok. (Karoliina Vallipuro), Säynätsalo: Kirsi Vähäjylkkä sd. (Anna Kaukonen), Tikkakoski: Inkeri Tuunanen srk-väki (Gunilla Ranta) sekä Vaajakoski: Ossi Kananen kesk. (Aimo Asikainen).

Tue Jan 15 20:14:00 EET 2019