Sulkurannan perinteinen rantakirkko sunnuntaina 28.7.

Siirtolapuutarha_kuva_Joonas_Hartikainen_M.jpg

kuva: Joonas Hartikainen /Jyväskylän seurakunta

Sulkurannan siirtolapuutarhan perinteinen rantakirkko järjestetään sunnuntaina 28.7.2019.

Jumalanpalvelus alkaa kerhomajalla klo 15.

Liturgina toimii seurakuntapastori Juho Puhto ja kanttorina Eija-Liisa Väisänen.
Jumalanpalveluksen jälkeen tarjoillaan kirkkokahvit.

Kanttori Eija-Liisa Väisänen oli ensimmäistä kertaa mukana toimittamassa rantakirkkoa jo 1980-luvulla, toimiessaan seurakunnassa kesäkanttorina.
-    Sulkuranta on upea paikka. Heinäkuun lopun jumalanpalvelus luonnonhelmassa tuo minulle mieleen tutun tunnelman, aivan kuin olisi mukana juhannusjuhlassa, toteaa kanttori Eija-Liisa Väisänen.

Sulkurannan siirtolapuutarha on Jyväskylän ainoa siirtolapuutarha. Se perustettiin Jyväsjärven etelärannalle 1948, lähelle nykyistä Kuokkalan keskustaa. Puutarhan vuokrapalstoilla on 136 mökkiä.

Wed Jul 24 15:20:00 EEST 2019