Paneelikeskustelu "Diakonia Jyväskylässä - Yhteyttä, osallisuutta ja välittämistä"

Perjantainen paneelikeskustelu pohtii Jyväskylän seurakunnan diakoniaa. Paneelin paikka on Aseman Pysäkki.

Mitä tarkoittavat Jyväskylän diakonian avainsanat Yhteyttä, osallisuutta ja välittämistä? Sitä pohditaan paneelissa perjantaina 29.1. klo 16 Aseman Pysäkillä.
Panelisteina ja paneelin puheenjohtajana seurakunnan luottamushenkilöitä eri kirkkovaltuustoryhmistä: Liisa Kuparinen (vihr.), Oskari Rantala (vas.), Inkeri Tuunanen (srk-väki), Heikki Tynkkynen (kesk.), Tuulikki Väliniemi (sdp), Pipsa Wilhelms (kok., paneelin puheenjohtaja)), alustukset työntekijöiltä Jukka Rantanen ja Eevi-Riitta Kukkonen.
Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Tilaisuuden järjestävät Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuuston valtuustoryhmät.

2016-01-26 12:29:20.0