Palokan uusi toimitila Roihu aukeaa

Suntio Jarmo Tanninen valmistelee Roihu-tilaa käyttöä varten.

Jyväskylän seurakunnan Palokan alueseurakunnan uusi toimitila Roihu avataan Palokan Kauppakeskuksessa maanantaina 15. kesäkuuta. Pienimuotoiset avajaiset vietetään kello 13.

– Roihu on kaikille avoin olohuone, jonne voi tulla pistäytymään. Sinne voi sopia tapaamisen kaverin kanssa ja siellä tapaa myös seurakunnan työntekijöitä, aluekappalainen Teija Laine kertoo.

Tila on avoinna arkisin kello 10–18 ja lauantaisin klo 10–16. Päivittäin vietetään pieni rukoushetki kello 12. Roihussa löytyy mikroaaltouuni ruuan lämmitystä varten sekä imetysnurkkaus äideille. Myös ompelukoneen käyttö on mahdollista ja omaehtoinen hiljentyminen onnistuu hiljaisessa nurkkauksessa.

Syksyllä yleisen tilanteen niin salliessa aloitetaan myös varhaiskasvatuksen, nuorisotyön ja diakonian ryhmätoiminta.

Tilat ovat Palokan alueseurakunnan käytössä kirkon remontin ajan. Jumalanpalvelukset järjestetään pääsääntöisesti Palokan Pelimannitalolla.

2020-06-09 15:39:47.0