Voimavaroja synnytykseen -illat Keljonkankaalla

Illoissa käydään läpi muun muassa  normaalia fysiologista synnytystä, kivunlievitystä ja sitä, miten synnytystä voi helpottaa muun muassa oikealla hengityksellä ja mielikuvien avulla.
2016 parisuhdeillat ohjelma FUCHS_L.jpg

Voimavaroja synnytykseen -keskustelusarja on maalis-toukokuussa Neulaskodissa Keljonkankaalla. Illat on tarkoitettu raskaana oleville äideille, isille ja muille tukihenkilölille ja asiasta kiinnostuneille tai synnytystä jälkikäteen pohtiville. Iltojen asiantuntijoita ovat kätilö Siw Nykänen, psykologi Kaija-Leena Kaijaluoto ja synnytyslääkäri Oliver Bonifer.
Keskusteluillat ovat tiistaina 15.3. (Normaali fysiologinen synnytys ja synnytyshormnonit) 19.4. (lääkkeetön ja lääkkeellinen kivunlievitys) ja 3.5. (voimavaroja erilaisiin synnytyksiin: hieronta, rentoutuminen, hengitys ja mielikuvat). Tilaisuudet alkavat klo 18 ja päättyvät klo 19.
Maksuttomiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy. Lastenhoito järjestetty. Iltapalatarjoilu.

Keskustelusarja on osa Kirkkopalveluiden ja Jyväskylän seurakunnan/Säynätsalon alueseurakunnan diakoniatyön perhehanketta.

2016-02-19 14:50:55.0