Ihmiskauppaa käsittelevä elokuva lauantaina

Nefarious-dokumentti tuo nykypäivän seksiorjuuden julmuuden ja toimintamallit päivänvaloon. Elokuva nähdään Jyväskylän Vapaakirkolla lauantaina.
orjuustapahtuma_M.png

Lauantaina 2.4. on Nefarious: Merchant of souls -elokuvanäytös Jyväskylän Vapaakirkolla. Nefarious-dokumentti tuo nykypäivän seksiorjuuden julmuuden ja toimintamallit päivänvaloon. Se käsittelee aihetta niin ihmiskaupan uhrien, ihmiskauppiaiden kuin humanitäärisen työn asiantuntijoiden näkökulmasta. Dokumentissa pirskahtelee myös toivoa, kun se esittelee ihmiskaupasta vapautuneiden tarinoita.

Nefarious-elokuvanäytös ihmiskaupasta lauantaina 2.4.klo 17 Jyväskylän Vapaakirkko, Puutarhakatu 16. Vapaa pääsy.  Elokuvan suositusikäraja: 16.
Illan järjestää V.A.L.O. - Ei orjuudelle ry. Sen tavoitteena on levittää tietoisuutta ihmiskaupasta ja näin toimia nykypäivän orjuuden kitkemiseksi. Toiminta perustuu kristillisille arvoille, ja syksyllä 2015 perustetussa yhdistyksessä ja sen paikallisjaostoissa on edustajia eri paikallisseurakunnista.

www.valo-eiorjuudelle.org/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tue Mar 29 10:10:01 EEST 2016