Muuramen joukkue voitti Raamattuvisan

Raamattuvisa on valtakunnallinen 5.- ja 6.-luokkalaisille suunnattu raamattuaiheinen kilpailu, jonka järjestää Agricola yhteistyössä Opetushallituksen ja Kirkkohallituksen kanssa.
Mäkelänmäen koulun oppilaat Muuramesta voittivat valtakunnallisen Raamattuvisan osakilpailun, joka järjestettiin Kuokkalan kirkossa tiistaina. Voittajajoukkueessa kilpailivat Anna Järvenpää, Ilona Mutanen ja Emmi Leppänen. Voiton myötä joukkue pääsee mukaan Helsingissä pidettävään loppukilpailuun, joka on Kallion kirkossa 23. huhtikuuta.

Jyväskylän normaalikoulusta oli Raamattuvisassa mukana kaksi joukkuetta ja Jyväskylän kristillisestä koulusta kolme joukkuetta. Tällä kertaa joukkueet eivät sijoittuneet kilpailussa kärkipäähän.

2016-04-05 16:41:37.0