Kesäkonserttisarjan konsertit toteutuvat – mahdollisuus myös seurata ilmaiseksi verkossa

Jyväskylän seurakunnan Kesäkonsertit 2021 -sarjan jäljellä olevat kolme konserttia toteutuvat suunnitellusti.

Varmistamme Avin keskiviikkoisten (11.8.2021) ohjeiden mukaisesti, että yleisö välttää lähikontaktit.

Ohjaamme kuulijat paikoilleen ja huolehdimme turvaetäisyyksien säilymisestä myös lipunmyynnissä ennen konserttia ja konsertista poistuttaessa. Pyydämme yleisöä odottamaan paikoilleen ohjausta kirkon pihalla turvavälit säilyttäen.

Konsertissa käytetään kasvomaskia. Käsien puhdistamismahdollisuus on järjestetty useaan paikkaan kirkon tiloissa. Taulumäen suuressa kirkossa konsertin maksimiosallistujamäärä on turvavälien toteutuessa 150 henkilöä.

17.8. ja 31.8. konsertteja on myös mahdollista seurata verkossa maksutta suorana lähetyksenä osoitteessa youtube.com/henkielamaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lipunmyynti kirkolla alkaa tuntia ennen, klo 18.

Fri Aug 13 14:13:00 EEST 2021