Asetu ehdolle – Tapahtuma seurakunnassa vaikuttamisesta kiinnostuneille Sepän Kipinässä 30.8.

Haluatko vaikuttaa ihmisten ja luonnon hyvinvointiin seurakunnan luottamushenkilönä? Mistä kaikesta pääset luottamushenkilönä päättämään? Kuinka vaalihomma toimii?

Kauppakeskus Sepän Kipinässä järjestetään kaikille marraskuisten seurakuntavaalien ehdokkuudesta kiinnostuneille avoin tapahtuma tiistaina 30.8. klo 18.00. Tapahtumassa puhuu seurakuntavaalien inspiraattori Annmari Salmela Kirkkopalvelut ry:stä, ohjelmassa myös musiikkia sekä aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Kahvitarjoilu.

Tilaisuudessa on tavattavissa valitsijayhdistysten edustajia. Jos olet aikeissa perustaa oman valitsijayhdistyksen, olet tervetullut mukaan tilaisuuteen.

Tapahtumaa voi seurata suoratoistona Youtubessa Jyväskylän seurakunnan Henki&elämä-kanavalla osoitteessa youtube.com/henkielamaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ehdokkuudesta kiinnostuneille on tarjolla myös valtakunnallisia Teams-tapaamisia, joihin pääsee osallistumaan oheisten linkkien kautta. Tietoiskut vetää Annmari Salmela Kirkkopalvelut ry:stä.

Lisätiedot: jyvaskylanseurakunta.fi/vaalitLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tue Aug 16 11:20:00 EEST 2022